E-posmarkedsføring for digitale små bedrifter

 
FÅ DRIP GRATIS OPPTIL 100 MEDLEMMER

Hvorfor jeg bruker Drip i min
e-postmarkedsføring

Drip er enkelt å bruke, men likevel kraftig nok til å utføre sofistikerte marketing automations, inkludert segmentering, personalisering, funnels, integrasjoner med andre tredjeparts plattformer og mye mer.

Det er derfor jeg anbefaler Drip til alle nå, og hvorfor jeg hoppet på sjansen til å bli en av Drip sine Certified Drip Consultants.

Men jeg må være ærlig, Drip er min absolutte favoritt for solopreneurs og små bedrifter.

Det er nettopp denne typen smarte og brukervennlig verktøy som moderne entreprenører trenger for effektiv e-postmarkedsføring.

Hvis jeg skal oppsummere Drip i ett ord, ville det være "smart". Jeg elsker å jobbe med en e-post plattform som gjør akkurat det jeg trenger den til å gjøre, uten masse styr eller frustrasjon. Jeg kan huke av alle boksene for det jeg trenger når det kommer til min e-postmarkedsføring, og enda litt til.

Drip ble laget for bedriftseiere akkurat som deg og meg. Folk som vil vite hva publikummet liker, sende målrettede e-poster, tilby gratis nedlastinger, bygge funnels og mye mer!

Hvis du er klar for en plattform som du kan bruke i lang tid fremover, og som faktisk hjelper deg med å utvide virksomheten din, er Drip det riktige systemet for få til alt dette!

PRØV DRIP HELT GRATIS

Registerer du Drip med min affiliate link så får du:

• Hjelp til å sette opp Drip kontoen

• Hjelp til å integrere Drip med websiden din

• 30 minutters strategi samtale

Alt dette har en verdi på kr 4 000,-
JEG ER KLAR FOR Å BRUKE DRIP

3 av Drip sine beste funksjoner

Visual Workflow

Det er her automatiseringen til Drip virkelig skinner. Med 6 forskjellige steg som Action, Decision, Fork, Goal, Delay og Exit finnes det uendelige muligheter for hva du kan gjøre. Og det beste er at du ha kan visualisere hvilke vei du vil at medlemmene dine skal ta.

 

Tags og Custom Fields

Istedenfor flere lister for merke alle medlemmen dine, så bruker Drip tags (merkelapper). Det gjør alt mye enklere. F.eks. vil du tagge de som kjøper noe av deg som "kunde" og det kan være et segment i listen din.

Custom Fields lagrer informasjon om medlemmene dine som er helt unik for hvert enkelt medlem som f.eks. navnet.

 

Lead Score

For hver handling dine medlemmer gjør så kan du gi dem en poengscore. Og desto høyere score jo mer sannsynlig er til å kjøpe av deg.

Og det er det det handler om. Å vise deg hvem som engasjerer mest med ditt innhold. På den måten kan du føre dem gjennom kundereisen på den måten som passer dem best og til slutt komme med salget.

F.eks. får man poeng for hver e-post man åpner, hver link man klikker på, hver artikkel man leser på websiden, osv. Men de kan også miste poeng ved å være inaktive. 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.