Trenger du hjelp med e-post?

Jeg brenner for marketing automation og er ekspert på Drip. Se videoen eller les mer under.

 

Hvorfor jobbe med meg?

Jeg liker aller best å hjelpe andre med e-postmarkedsføring som gjør at de tjener mer penger. Min styrke er å gjøre avansert e-postmarkedsføring enkelt for alle typer bedrifter

Hva er Marketing Automation?


Det finnes mange definisjoner på hva dette er, men det jeg tenker på er en teknologi som hjelper bedrifter med å gjennomføre, automatisere og tracke en hel del den digitale markedsføringen til bedriften..


Og det endelige målet er alltid en bestemt konvertering. Enten det er å få flere video visninger, oppmuntre til å besøke websiden, få en e-postadresse, få webinar registreringer, eller å kjøpe et produkt


Det er 6 essensielle  elementer rundt marketing automation og spesielt innenfor e-postmarkedsføring.

  • Samle inn e-postadresser eller leads om du vil. Med et skjema på websiden din kan få folk til å legge igjen informasjon om seg selv som du kan bruke når du skal bygge relasjoner med dem.
  • Bygge relasjoner via e-post. Når de har kommet inn i systemet ditt kan du begynne å bygge relasjoner med e-postlisten din. Og det kan være gjennom f.eks. en e-postkampanje som hjelper dem med deres spesifikke problem eller som lærer dem noe nytt og du fortsette å bygge tillit hos dem.
  • Håndtering av e-postlisten din. Det er veldig viktig å kunne sortere listen din basert på hva de har gjort enten på websiden din eller gjennom e-postene du har sendt ut. Så det å sette merkelapper på disse handlingene vil være essensielt.
  • Å analysere handlingene. Det hjelper selvfølgelig ikke å bare hente inn informasjonen hvis du ikke går tilbake å ser hva som skjer og hvorfor ting skjer. Det er alltid rom for forbedring.
  • Lead scoring er en måte å kunne se hvem som engasjerer seg mest med ditt innhold. Så for hver handling de tar vil du gi dem en poengscore for kunne se hvem som er mer sannsynlig til å kjøpe fra deg.
  • CRM handler egentlig mer om å følge opp og få salget enn kundens kontaktinfo.. Og du sitter jo på denne essensielle informasjonen hvis du har satt opp alt riktig og tatt de nødvendige stegene.

Hvorfor bruke Marketing Automation?


Det korte svaret er fordi marketing automation vil ha en utrolig innvirkning på konverteringene dine. Det vil spare deg for tid, øke forutsigbarheten for resultatene dine, og utnytte det som allerede fungerer for deg i din digitale markedsføring.


Så hvordan ser fremtiden ut for Marketing Automation?


Fremtiden ser lys ut. VI begynner så smått å se nye fantastiske muligheter for personlig kommunikasjon med dine potensielle kunder som ikke var mulig tidligere. Og det er ingen grunn til å vente med å sette i gang. Desto tidligere du kommer i gang jo bedre er det, rett og slett fordi du samler inn info om kundene dine hele tiden. Tenk på heller på hva du går glipp av hvis du ikke setter i gang nå.

Fyll ut navn og e-post

Jeg tar kontakt med deg for en gratis konsultasjon. 

"Ken hjalp meg til å forstå ved å forklare på et språk som jeg forsto, viste meg og holdt meg i hånda fra start til slutt. Han hjalp meg i person, via Skype, mail og laget videoer. Altså utrolig fleksibel og gir seg ikke før man er i mål."

Cathrine Finnebraaten
RegIT